Babykledingmaten - Past één maat echt bij iedereen


                                   

Mijn eerste ervaring met het online kopen van groothandel babykleding was behoorlijk verwarrend, vooral bij het kopen van kleding uit andere landen en het proberen te begrijpen van hun maatvoering. Toen ik op dit probleem met de maatvoering stuitte, vond ik het belangrijk om het te delen, omdat het verwarrend kan zijn als je kleding koopt voor je eerste kind of als je baby maat cadeau geeft.

Feit nummer 1... Eén maat past niet iedereen. Ok, dit is vrij voor de hand liggend, maar wat je misschien niet weet is dat er verschillende maatmethodes zijn afhankelijk van in welk deel van de wereld je woont, of in mijn geval, van welk deel van de wereld je babykleding koopt.

De kindermaten worden per regio/land gescheiden en zijn de standaardmaten voor die regio. Dit is vergelijkbaar met schoenmaten, dameskleding of verschillende methoden van gebarentaal afhankelijk van in welk deel van de wereld je woont (ja, er zijn verschillende soorten gebarentalen over de hele wereld en ja, dit is je nutteloze feitje voor vandaag).

De maten van babykleding waren vroeger nooit een probleem

Dit was zelden een probleem vóór het Internet aangezien de meeste mensen niet wijzer waren en gewoon kochten op basis van hun eigen standaard, maar met deze overgang komt een heel nieuw niveau van diepte aan de bestaande verwarring van het kopen van babykleding voor uw kleine geliefde.

Een van de gemakkelijkste manieren om de verwarring te overwinnen is door gebruik te maken van een Baby en Peuter Maattabel die duidelijk de belangrijke informatie weergeeft op basis van:

- Leeftijd

- Lengte

- Gewicht

- Land

- Methode voor de maat

Ik herinner me dat toen mijn mooie dochtertje op de wereld kwam, we een aantal verschillende outfits kregen, waaronder een reeks een- en tweedelige outfits met allemaal verschillende nummers erop.

In dat stadium hadden we geen idee wat het maatsysteem was en moesten we elk pakje pakken en tegen haar aantrekken om te begrijpen wat zou passen. Dit ging eigenlijk een tijdje zo door en we hadden tranen van mij en mijn bub, tot ik op een babymaattabel stuitte.

Veel tranen en een beetje kennis later

Na de tranen begreep ik dat het gebruik van een maattabel een goede tip is als je overweegt babykleding in het groot te kopen voor je eigen lieve dochter of om cadeau te geven.

Hoe verhouden de verschillende maten zich tot elkaar?

Hier is mijn mening over de verschillende maten op basis van land -

Euro maten - Naar mijn mening hanteert Europa een van de beste maten, met een maat die dicht bij de werkelijke lengte van uw baby ligt (van de bovenkant van het hoofd tot de heup). Ervan uitgaande dat u de werkelijke lengte van uw kind weet, kan dit vrij gemakkelijk als richtlijn worden gebruikt, hoewel het een uitdaging is als u kleding koopt als cadeau.

Australische maten - Dit zou mijn tweede keuze van het stel zijn en zou mijn favoriet zijn geweest, ware het niet dat de maten voor 12 maanden (met de maten 0000, 000, 00 en 0 kan een beetje verwarrend zijn). Vanaf 12 maanden komt de maat van je kind overeen met de leeftijd (als je dochter 2 was, zou je kleding in maat 2 kopen, enzovoort). Dit komt natuurlijk niet altijd overeen, maar als algemene richtlijn is het een stuk makkelijker als u kleding als cadeau wilt kopen.

UK en USA maten - Deze zijn redelijk gelijk totdat je kind 24 maanden is. Op dat moment gaan ze over op een vreemde maat die niet helemaal overeenkomt met de leeftijd van je kind en met de introductie van extra letters. Als u geen kinderen hebt en u koopt als geschenk of als dit uw eerste keer is, kan het zijn dat u een beetje verward bent.

Gebruik bij het bekijken van de maattabellen altijd een combinatie van lengte, gewicht en leeftijd om de beste maat te bepalen en koop bij twijfel de volgende maat groter, vooral als uw lieve dochter nog vrij jong is. Als je iets groter koopt, groeit ze vanzelf in haar kleertjes. In de eerste 6 maanden is er niets erger dan een cadeautje te krijgen en te ontdekken dat het te klein is of maar één keer gedragen kan worden, vooral als ze een groeispurt doormaken.

Comments

Popular posts from this blog

ラブドールは本物の恋人の代わりになれるか?

Corporate Storytelling - The Global Tale's Power

Wie oft kann Frittieröl verwendet werden?