Hoekom is die beste vorm van advertensies om 'n rubber polsband te dra om jou boodskap te bevorder?

 


Honderde duisende individue dra rubberbandjies as 'n teken van trots, hul geloof in iets, of 'n saak waarmee hulle geaffilieer is. Armbandjies van rubber het op sigself 'n mode-stelling geword.

Hulle is beskikbaar in elke denkbare kleur en kan heeltemal gepersonaliseer word. Het jy besef dat elke kleur 'n spesifieke oorsaak verteenwoordig? Pienk verteenwoordig borskanker, wat 'n bekende kanker is, en geel verteenwoordig Livestrong, 'n kankerbewusmakingsinisiatief. Die bekendste is rooi, wat VIGS verteenwoordig en die rooi lint wat op lapelle en moue gebruik word, vervang het.

Rubber polsbande (Buy HUAWEI Band 4) is nie nodig om 'n saak te ondersteun nie; baie jong en modieuse mense dra dit bloot as 'n mode-bykomstigheid. Hulle is 'n wonderlike manier om enige uitrusting aan te vul, want hulle is so goedkoop en kom in soveel verskillende kleure.

Polsbandjies word van 'n verskeidenheid materiale gemaak, insluitend silikoon, maar rubberbandjies is die gewildste, aangesien dit uiters gemaklik, liggewig en stewig is, en hulle 'n leeftyd kan hou.

Rubber polsbande kan op 'n oneindige aantal maniere aangepas word; jy kan nou aanlyn gaan en letterlik jou eie polsband ontwerp, kompleet met kleur, patroon en bewoording. Jy kan ook jou boodskap laat reliëf met 'n logo, jou maatskappy se naam of 'n frase wat vir jou betekenisvol is.

Hulle kan ook aangepas word deur jou naam, 'n vriend se naam of 'n geliefde se naam op die band te skryf. Die opsies is eindeloos as jy jou kreatiwiteit gebruik.

Hier is 'n vinnige oorsig van wat jy met 'n rubberpolsband kan bereik:

Programme om bewustheid te verhoog

Hulle word gebruik om bewustheid van 'n sekere onderwerp, soos kanker of vigs, te kweek. Lance Armstrong, die kampioenfietsryer wat 'n rubberpolsbandjie gedra het om kankerbewustheid deur Livestrong te bevorder, het hierdie gewild gemaak.

Promosies vir besighede

Gebruik 'weggee' rubber-armbandjies met jou maatskappy se logo of promosieboodskap as jy 'n firma of klein besigheid besit. Dit is 'n laekoste en modieuse benadering om te adverteer, veral vir die jonger demografiese.

Fondsinsameling

Hoekom nie die polsbandjies verkoop as jy probeer om geld in te samel vir 'n sekere liefdadigheidsdoel nie? Mense wat geld skenk, sal 'n gratis rubberbandjie ontvang as jy dit as hulpmiddel gebruik.

Gees in die klaskamer, in die span en in sport

Hoekom dra jy nie 'n armband met die naam van jou skool, kollege, span of atletiekbyeenkoms daarop as jy trots is daarop nie?

Comments

Popular posts from this blog

ラブドールは本物の恋人の代わりになれるか?

Corporate Storytelling - The Global Tale's Power

Wie oft kann Frittieröl verwendet werden?